Preventieve coaching voor mentale veerkracht

Het Employee Assistance Programme ondersteunt medewerkers in het oplossen van privé- of werkgerelateerde problemen en Work Life advies.

Coach spreekt met client, Lyra Nederland.
Waarom Lyra

Wij verbeteren de mentale en emotionele weerbaarheid en voorkomen langdurig ziekteverzuim

Preventieve coaching

Helpt uitval te voorkomen en bespaart tijd en kosten.

Overbelasting

Snelle hulp bij overbelasting of andere psychische problemen.

Rapportages

Informatieve rapportages over mentale en emotionele gezondheid van medewerkers biedt sturingsinformatie.

Privacy

De privacy is gewaarborgd en mensen vragen daarom eerder om hulp.

VOORDELEN

Elke dag, elk moment een beroepscoach aan de telefoon.

Inwonende gezinsleden kunnen ook gebruik maken van de dienstverlening.

Altijd een beroepscoach bij de hand. Wij hebben een netwerk door heel Nederland.

Eerstelijnsadvies o.a. juridisch en finacieel advies van experts.

Verschillende manieren van contact zijn mogelijk: telefonisch, beeldbellen, livechat, face-to-face en via mail.

Wij ondersteunen meer dan 2000 organisaties en helpen meer dan 1 miljoen werknemers.

Veelgestelde vragen

Je hebt misschien nog vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan conctact met ons op.

Verzorgen jullie ook coaching en counselling onsite?

Dit is geen onderdeel van het programma, maar op verzoek verzorgen wij zeker onsite dienstverlening vaak tijdens reorganisaties of crisis situaties

Verzorgen jullie ook trainingen en workshops?

Ja, zeker op het gebied van mentale & fysieke gezondheid, persoonlijke ontwikkeling en organisatieveranderingen hebben wij een uitgebreide learning en development gids beschikbaar.

Voor hoelang sluit ik een contract af?

We starten altijd met een jaarcontract, zodat het programma de tijd heeft om een onmisbare plek te krijgen binnen de organisatie.

Hoe weet ik wie er gebruik hebben gemaakt van de diensten?

De dienstverlening is vertrouwelijk voor de gebruikers, wat we wel delen is statische informatie over het gebruik van de diensten. Zo krijg je meer informatie over welke problemen er veel voorkomen en welke diensten er graag gebruikt worden.

Kom ik achteraf nog voor onverwachte kosten te staan?

Nee, je betaalt een vast bedrag per medewerker en daar komen geen onverwachte kosten bij.

Hoe werkt het precies?

Je sluit met ons een overeenkomst voor je organisatie op basis van het aantal medewerkers. Alle medewerkers en hun gezinsleden kunnen dan 24/7 gebruik maken van het programma.

Vraag offerte aan
Stap 1/3

Vertel ons over jouw organisatie.

Terug

Heb je vragen of opmerkingen?

Terug

Met wie mogen we contact opnemen?

Hartelijk dank voor de aanvraag. We komen snel bij je terug!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

We change lives.
Everyday.